“Who looks outside, dreams. Who looks inside, awakens.” Carl Jung

Archive

V sodelovanju s Slovenskim etnografskim muzejem in osnovnošolskimi učitelji smo razvili inovativno učno gradivo - učne kartice za osnovnošolce, na katerih je predstavljenih 96 enot iz Registra nesnovne kulturne dediščine Slovenije (UNESCO). Za večjo priljubljenost takšne teme med otroki (starost okrog 10 let) poskrbijo žive...

Za čajno hišo Zisha, za njihovo božično-novoletno kolekcijo, sem razvila serijo minimalističnih geometrijskih vzorcev. Ideja je bila, da z designom ustvarimo preproste, prijazne in nekoliko igrive embalaže, ki nagovarjajo čajeljubce vseh generacij....

Oblikovanje celostne podobe blagovne znamke Postojna, za namen promocije kraja in razvoja turizma. V sodelovanju z ilustratorko Polono Pačnik sva oblikovali simpatično kolekcijo prodajnih izdelkov....

Po ustanovitvi Login5 Fundacije mi je Iza Login zaupala oblikovanje logotipa za njeno spletno stran Login5 Aphrodite. Labod kot simbol notranje lepote in ljubezni ter tri peresa v njegovem repu kot simbol Triglava, Slovenije....

Še pred korono je prijatelj IT-jevec razvil inovativen produkt. Aplikacijo za telefon, ki te kot turistični vodič vodi po Bledu in njegovi okolici. Posebnost je, da je ta aplikacija naprodaj tudi v fizični obliki, v trafikah in trgovinah s spominki. Za bolj "old school" turiste...

Razvoj celostne podobe za izposojevalnico reči v Savskem naselju se je pričel z oblikovanjem logotipa. Želja naročnika je bila, da oblikujem preprost, minimalističen logotip. Za razliko od običajne knjižnice se v tej knjižnici izposojajo najrazličnejši predmeti in prav to sem želela pokazati tudi z logotipom....

Odličen primer, kjer sposoben naročnik z močno vizijo, praktično samo z naročilom logotipa, z občutkom razvija celostno podobo blagovne znamke. Darka je zanj oblikovala: logotip, vizitke, zastavo in časopis....

Za namen razvoja in promocije turizma v Postojni, sem oblikovala prepoznaven logotip. V njem se skrivajo elementi, ki so prepoznavni kot mitoiloške ali resnične značilnosti kraja. Zmaj, človeška ribica in veter....

Vodja projekta iz zavoda Tri me kontaktira po priporočilu. Potrebovala bi zloženko, ki se razgrne v plakat. Materiala nima prav dosti, razen besedila in nekaj ne prav dobrih "terenskih fotografij". Tako kot vedno; situacijo reši ilustracija, ki vse skupaj poveže v celoto in vnese igrivost....